skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, January 19, 2011

hey!its EXKEP DAY!

apa itu EXKEP?EXKEP atau pada nama lainnya ialah EXPO kelab dan persatuan UiTM Pulau Pinang.sebab apa aku tiba2 cakap pasal EXKEP?sebab hari ni hari EXKEP! *winkwink*


selama berlansungnya hari EXKEP iaitu pada hari ini dan esok,para pelajar diwajibkan mendaftar dan menjadi ahli kepada 3 buah kelab dan persatuan.

maka pada hari ini,shift aku,alia dan jannah untuk jaga booth kelab kami dari pukul 12.30 sampailah 5.oo petang.and we're representing our club which is Penang Youth Tourism Association(PYOTA).ala..the one and only club yang aku selalu canang dalam blog ni lah!


tugas jaga booth ni secara kasarnya promote PYOTA,cop borang student,ajak orang masuk club.secara zahirnya macam senang.tapi realitinya,PENAT WEH!bukan sorang dua yang datang.ramai kott!yang datang pulak ingat semua behave ke?datang je segerombolan junior macam2 kerenah,penat nak melayan!btw akak(tuanya aku =.=) seronok dengan kedatangan korang! ;p ada je datang tanya soalan bodoh nak kacau,lepas tu g pusing2 kacau booth orang lain.lepas tu datang kacau booth kitorang lagi.haha.terhibur hati!


basically tak susah nak promote PYOTA neh.ulang ayat sama je.


'kami banyak buat charity'


'kami masuk BERSAMAMU'


'kami pergi jalan2'



pokpek cikit.gelak2 ckit.isi nama.kami cop.done.dah dapat ahli! dan untuk kali ni,terkejut aku tengok jumlah penyertaan.ramai weh!bukan setakat student tourism je.MECHI<3>



pendaftaran ahli baru


booth PYOTA


kedatangan tuan penasihat club


tukang jaga booth



trip ke Genting


Sehari Sihat Bersama PYOTA


trip ke Bukit Tinggi


club rakan cyber siap ada maskot lagi weh!


sory tak sempat nak snap pic booth yang lain sebab sibuk2 sangat2!tapi overall meriah dan berjaya.esok shift orang lain pulak jaga!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...