skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, September 3, 2012

#random

*bersihkan sawang*

Assalamualaikum :)

so as a start nak appologise for no update at all.been busy this few month.busy padia pun tak tau laa.hukhuk.and then my internet connection buat hal.terpaksa online via phone je but then tak puas sangat.screen kecik cinonet tulisan jadi besar semut je.nak buat macam mana phone tak berapa nak canggih..lain la kalau ada orang sayang aku then nak belikan samsung galaxy note sebijik kee okay fine tak ada pun.fine fine.

then my ramadhan tahun ni lain sikit sebab bekerjaya.tak berapa nak boleh belah sangat guna word bekerjaya tu padahal kerja kilang je pung.kilang pun janji rezeki halal ye dok?btw tahun ni kerja kat kilang biskut mokcaq.ohmagadd letih gilaaaaa.masuk kerja pagi then punch card keluar masa 10minit lagi nak berbuka then rehat sejam masuk kerja balik then pukul 3,4 pagi baru habis kerja T_T. eyebag toksah cakap sebab kalau panda tengok aku komferrm tergugat.but then the best part sebab jumpa raamai kawan baru.mostly muda dari aku tapi apadahal aku buat2 macam muda sama umur dengan diorang.kehkeh.

then the best part ialah dah dapat sambung degree.Alhamdulillah :) orang shah alam tunggu iolls.nanti iolls sampai sana.hikhik.daftar this 8th september but then aku boleh buat rileks lagi.semangat nak packing tu macam sayup2 je.malassss.padahal lepas ni dah jauh.kang kalau tinggal barang tak boleh dah nak balik rumah ambik.then lepas ni weekend dah jarang boleh balik rumahh.komfem homesick tsk T_T

hmm apa lagi nak cerita?tu je kot.kasi warm up sikit.aku harap dah start jadi student balik ni banyak le sikit update.tapi tak tahu lah pulak kalau aku busy mentelaah pelajaran kat library ke nanti kan? *puihh*

till then!bubyee

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...