skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, March 28, 2010

visi saya:nk dpt suami yg baik..
misi saya:berubah untuk jadi someones better..dalm erti kata lain..berubah menjadi lebih baik.
sebabnya:perempuan yang baik untul lelaki yang baik.




biarlah anda fikir saya gatal or whatever..tp siapa tak mahu kawin?
tipu lah kalau cakap

'aku tak minat nak kawin'

dan aku rasa sangat fake kalau ada perempuan ckp

'men sucks'

or whatever..
tolong la..ko nak kawin dengan perempuan ke nanti?
mungkin ada orang akan cakap aku gatal or whatsoever sebab muda2 lg dah fikir pasal hal ni.
tp..bagi aku,kawin itu benda seumur hidup..
matlamat jangka panjang..
kerjaya boleh ditukar..tapi aku taknak tukar suami..
let he be the only one..
sampai akhir hayat...


dulu aku selalu fikir..aku mengaku yang aku bukan baik sgt...so layak ke aku dapat suami yang baik?dan kalau aku dapat..layak ke aku untuk dia..
then pendapat seorang kawan aku menyedarkan aku..


'kalau hg dapat seorang suami yang baik,maksudnya Allah syg hang..dan dy lah yg akn bentuk hg untuk jadi yg lebih baik'


sejak tu dah tk fikir


'aku tk layak untuk org yg baik'


tapi masih berusaha untuk cuba jadi lebih baik..
sebab dia..
InsyaAllah.. ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...