skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, April 4, 2010

minggu ni aku ditinggalkan lagi oleh jannah dan alia..
boleh je kalau aku nak balik umah nyah atau mak caq..
tapi next week test berderet..nak duduk umah study saja (kononya lah...)


then tengah hari sabtu,rasa macam bosan..emot ajak keluar..
setuju saja sebab ingat nak keluar kejap je..


emot plan nak tengok movie..
ohh ya..bersama classmates beliau a.k.a budak2 bawah..
hahahah..
mula2 segan sangat..
tapi diorang baik dan ramah..tak sombong..
boleh saja ngam bersama..
dan extra sorang lagi..nas..si tinggi yang suka buat lawak.. ;p

kami tengok movie..clash of the titans..best!!!
duduk sebelah nas..memang aku tk bole stop gelak..semua benda he make it funny..
emot da jeling2 tak puas hati sebab asyik dengar suara kitorang..sorry.. ;p


lepas movie,mkn dan borak..
sumpah best!

then masa aku tengah nk beli barang dapur,diorang request..
'masakkan tom yam?'


ermm..aku cakap ok je..tapi dalam hati..huhu..
cuak...
then ke pasar malam bli barang..


balik rumah masak ngan emot..dapur macam tongkang pecah..
gugup sebab 1st time masak untuk orang asing!
takut tak sedap..malu ja!
dah la nas pandai masak!memamg malu dengan dy!!!


dah siap hantar ke bawah..
sekali hantar rice cooker aku licin.
dua kali masak nasik..
aku assume ok la tu :p



hari yang best dan tak berseorangan.. ;p
ohh ya..thanks DK bawak kami ke pasar malam dan hantar aku dan emot balik ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...