skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, April 21, 2010

semerah cinta stiletto

11 a.m...yeah...saat yang ditinggu!habis pn....seksa aku tnggu..dari darjah satu smpai sekarang..tak tahu kenapa..aku memang alergik sikit dengan dewan exam..masuk je rasa nak tidur!huhu..dengan sunyi yang membunuh..memang scary!tapi tak pe..yang penting dah selesai..paper ctu?no comment..let by gone be by gone..(ayt orang tak berapa bole nak jawab..huhu)



lepas habis,buat gila cikit..
pergi tengok muvie..tapi bosan..paling awal pun 'semerah cinta stiletto'
kalo aku beli tiket sndiri memang tak tengok la..
dan sangkaan aku tepat sekali!
lame-bosan..typical malay movie..nothing intresting...
setakat bermodalkan muka lisa surihani yang cantik dan farid kamil yang kononnya kacak membunuh tuh..
dan berbackgroundkan cerita anak orang kaya in love dengan anak org sederhana.. *sigh*
ye..saya tidur dalam pawagam td..
btw,nak cakap thanks gak kepada si tuan yang belanja..
thanks amri ;p


p/s:dreaming to wear a stiletto..but i prefer my super duper comfy crocs ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...