skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, June 20, 2010

abah

okey...ada satu soalan nak tanya..bila hari bapa eh??hari ni ke???uhuk..yup..saya tidak tahu bilakah tarikhnya hari bapa..sebab tak pernah nak sambut..tak ada peluang untuk sambut..and i have no one to celebrate fathers day..


nama saya:nora iwana bt MOHD RAKIS.


MOHD RAKIS.


masuk tahun ni dah 12 tahun.dah 12 tahun he's gone.12 tahun i grew up without a person to called abah.

orang cakap anak perempuan manja dengan ayah.betul ke?aku tak tahu.sebab tak pernah nak experience.tapi bila tengok sekeliling.betul la tu.anak perempuan manja dengan ayah.



ohh ya..kalau aku nak celebrate fathers day pun..mybe dengan wan la kot.sebab selama ni apa yang seorang ayah buat,wan yang buat.


orang mintak duit kat ayah..aku mintak duit kat wan.
ayah datang ambik report card.wan yang datang ambik untuk aku.
ayah hantar ambik sekolah.wan hantar ambik sekolah aku.
ayah marah kalau result turun.wan yg berleter kalau result jatuh.
ayah backup kalau kena marah dengan mak.wan backup aku kalau kena marah dengan tok.
merengek mintak handpown,lappy,mp3 mintak segala bagai dekat ayah.aku mintak semua tu dekat wan.
orang menikah berwalikan ayah.aku nak berwalikan wan.InsyaAllah..



tak tahu dah nak taip apa lagi.


Alfatihah buat arwah abah.happy fathers day.
i miss u.

3 comments:

  1. al-fatihah.

    tak semestinya hari bapa kita sambut dengan bapa kita saja, kita bole sambut dengan semua bapa d dunia! ;)

    ReplyDelete
  2. al-fatihah...
    agree with myra !
    =)

    ReplyDelete
  3. jangan sedih2.. sebab tuhan lagi sayangkan ayah ko :))

    btw: nora,follow blog aku jom..
    www.mouwnblurbs.blogspot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...