skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Tuesday, June 8, 2010


okay..kali ni mahu bercerita pasal makhluk berdua ni which is anak my maksu.si abang bernama mohd akmal ilman.masa dia mula2 lahir dulu.dia sangat la dimanja oleh family aku dan jugak his parents.sebabnya,last tok and wan dapat cucu pun azri..tu pun azri dah besar.so bila ilman lahir,terubat la rindu tok and wan nak pangku baby.and as anak sulung and the only child for his parents,memang la sangat dimanja.kecik2 dulu dia macam monster.(yes fatin aku faham perasaan hg dengan mia..huhu..)kenapa monster?sebab dy suka lompat atas orang kalau orang baring..kalau tak dapat apa yang dia nak,dia suka merap nangis2 hentak kaki sampai dapat apa yang dia nak..dia jugak suka kacau barang aku.sampai tahap kalau dia balik kampung,for sure aku tak bagi dia masuk bilik aku..buku2 aku barang2 aku semua aku simpan kunci dalam laci sebab takut dia musnahkan..huhu..


masa umur ilman 5 tahun..maksu dapat baby girl..which is the rambut maggi nur aishah wajihah..bila dah ada dua orang..perangai sama ja!!suka nangis kalau tak dapat apa yang dia nak..kadang suka gaduh dua beradik sampai dua2 nangis..huhu...




TAPI..balik kampung kali ni i was supprised..banyak yang dah berubah..ilman..yes..hmm..aku boleh cakap dia dah grown up..balik kali ni,kalau adik dia nangis,dia yang pujuk..kalu adik berebut barang,dia yang mengalah..terlalu banyak mengalah..si adik balik kali ni asyik nak merajuk je!!!!banyak kali sangat!aku sampai hilang sabar..apa yang abg pegang mesti adik nak berebut..haih..geram aku!!



and kalau ikut tok and wan..apa2 hal mesti nak menangkan si adik..alasan nya 'adik kan kecik lagi'..memang la kecik lagi..tapi kalau benda tu salah pun takkan nak pretend macam benda tu betul?tak adil la.


aku gembira jugak bila dah macam ni..dulu aku selalu marah2 ilman sebab perangai dia..tapi bila dia dah baik macam ni,rasa bersalah pulak..huhu..balik kali dia banyak bercerita dengan aku..pasal sekolah..pasal kena cucuk dengan doktor..pasal kawan-kawan..cerita pasal bola..walau aku tak paham sepatah haram pasal bola..ohh ya..he's a big fan of manchaster united.. ;p





teringat dulu abg long pernah cakap tak sabar nak tnggu ilman besar..and abg long,here comes your grown up ilman ;p



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...