skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Saturday, July 10, 2010

Allah selamatkan kamu ;p


hari ini..tanggal 10 july 2010..saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR yg ke 19 buat inche rakan saya merangkap inche jiran rumah bawah..


NAZIF MUHAMMAD FUAD



haa..dah taw nama nak tengok orang gak kan?






adeh..kantoi lak mamat ni tido dalam klas.

hah!tarra!ini lah orang nya..hot tak?haha..single neh..kalau nak gitaw aku..bole tolong ejas ;p




ni aku baru selesai dari 'kerjakan' mamat ni bersama housemate-housemate beliau..kesian ouh..kena ikat kat tiang lampu then kena simbah ngan ramuan istimewa aku ngan emma..haha..harap ko suka la ye ramuan tu afron walaupun dah pedihkan mata dan panaskan badan ko.. ;p




i wish the best for you untuk tahun ni dan tahun seterusnya..

happy birthday again ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...