skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, October 18, 2010

buaya!


aku perempuan normal dan tipikal.so aku suka beg dan kasut.tapi,aku selalu face problem tiap kali nak beli kasut!bagi aku,susah nak jumpa kasut yang sesuai dan selesa dengan kaki.penah je aku beli kasut,pakai sekali then tak pakai dah.sampai sekarang berabuk bersarang labah2 dalam almari.kadang2 sampai satu tahap aku jadi fedup.paka je la flip flop tak pun kasut flat dari vinnci.BOSAN!


TAPI!hah ha!sekarang aku dah jumpa kasut yang selesa dan sesuai ngan kaki aku!!CROCS!yep.memang agak rabak ye masa mula2 beli!tapi yang best sebab kaki tak rabak.super duper comfy!suka gyla!!


tapi hari tuh kasut aku makan tuan.jalan sampai terpeleot so kaki aku sakit tak boleh nak pakai crocs.jadi dalam hati berangan nak beli sepasang lagi crocs.heheh.so usha2 kat internet...









dulu masa mula2 kuar crocs spesies ni,mata aku alergic je tgk!tapi lama2 jadi trend.comel!



hah masa aku mula2 nak beli crocs,aku berkenan gyla spesies ni!macam heels!selesa kottt!!tapi bila fikir2 balik aku nak terkejar2 naik bus kang tergolek aku tepi jalan.so aku kena carik yang stabil dulu sebagai beginner.so nak beli kasut ni tinggal angan2 je la...sobsob.


lepas tu crocs siap kuar aksesori lagi untuk kasut!!sumpah comel!!tapi kasut aku tade lubang2 so tak bole beli..sobsob.. T_T




yang ni memang pilihan hati nombor satu!!aku memang gyla sangat dengan animal print!dah la flat lak tuh!time kaki aku sakit memang mengidam gyla lah nak kasut ni!!




eh2!yang ni pun suka jugak!tapi pernah nampak ada orang dah pakai kaut ni kat kampus..jadi nafsu kurang sikit.tapi still ada keinginan nak!

yang ni aku pernah try masa g quenssbay (qb) hari tuh.demam2 pun terbukak gak mata aku nampak crocs buat sale.yang ni kalau tak silap aku rm2++ tapi ada sale tinggal rm1++ je..dia ala2 pumps ckit.yang penting selesa!!tapi duit tade nak beli time tuh..hukhuk


hah.nak nunjuk sikit kasut aku.yang dua dari kanan tuh.tapi kaler lain la.macam orang tua sikit kott..hukhuk..



aku ni taip je lebih.cakap nak beli lagi satu pasang tapi sampai skang tak beli lagi.hoho.tunggu hadiah birthday! ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...