skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, October 6, 2010

exam :(

final dah sangat around the corner.kalau main kejar2 memang dah betul2 belakang aku.tinggal masa untuk sentuh aku je.if im not mistaken 27 nov..sory tak ingat..huhu..ask me whether im ready or not.and of coures my answer is a big no!.huhu..im kinda last minute person dalam hal study.im not that type yang boleh start study dari awal tahun then last semester benda tuh masih melekat dalam kepala.ohh no!sangat tidak.kalau bab hafal2 ni aku agak slow.kena baca dua tiga kali.then baru boleh ingat.then kena buat latihan kalau nak glue benda tu dalam otak.tapi benda ni aku selalu skip..huhu..TAPI!kalau bab number, i like it very damn fucking much(tiru style org tuh punya ayat ;p)!!..aku boleh deal dengan berpuluh puluh kertas soalan math.tapi sangat terkial2 nak hafal even satu page..huhu..nak kena telan kismis berkotak kotak ni!aku sangat enjoy kalau study math..dan aku sangat tension kalau menghafal..huhu..malang nya..no more math in my live :'(


okay.bila study last minute,major problem that i will face for sure la tak sempat nak cover semua.dan itulah faktor kerendahan markah aku selama ni...huhu..TAPI.macam mana tak sempat nak habis study pun,walau macam mana tak tahu aku nak jawab,aku takkan tiru..bagi aku,biarlah markah sikit..tapi biar berkat.tak guna kalau markah tinggi kalau tiru.tu bukan markah kita pun.tu markah notes.(kalau bawak toyol la..)..aku lagi rela markah aku rendah..



aku sedar aku ni bukan baik sangat pun..aku dulu pun pernah tiru gak..tapi sebab satu peristiwa,sumpah aku taubat tanak tiru lagi dah!


masa tuh aku form 1..yela 1st time kena jawab paper sejarah yang berjela jela fakta.sape nak baca?sape nk ingat?memang bukan aku la...so aku pun bawak toyol..(jangan tiru aksi ini!).tapi kantoi ngan cikgu yang jaga exam tuh.and i got a big 0 for my sejarah paper..luckily just ujian bulanan.bukan periksa penggal..so tak masuk report card pun.kalau tak,sure kantoi dengan wan.mati kena pancung aku!!


dan sejak tuh,aku memang dah insaf.NO MORE MENIRU DALAM EXAM!.tak elok.tak berkat.berdosa..dan sampai sekarang aku masih pegang prinsip ni.biarlah markah aku sikit.tapi berkat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...