skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, December 31, 2010

harimau mengaum,garuda mati terkujat

first of all,nk cakap tahniah juta billion kali kepada skuad negara.im proud to be malaysian!bangga sgt2 bila skuad negara dah kalahkan pasukan riak tahap langit tuh.huh.dengan agregat 4-2,skuad negara dah tunjukkan yang kitalah pasukan terbaik!syabas bette!

khairul fahmi.bagi aku he deserve to be the most valuable player(mvp).bernilai wooh tangan tangkap bola macam magnet!korang boleh buat macam dia?markus botak tu boleh ke challenge dia?sumpah tak boleh!

ohh penyerang tahap berbisa malaysia.lagi bisa dari tebuan lebah.bisa tak bisa lima gol tuh.penjaring goal terbanyak lagi!player team merah tuh boleh ke buat?TAK BOLEH OKEH!
ehemehem.kapten.yang ni aku punya.i lap u lah syafiq! <3>
ceh.laser hijua konon.penyokong ko yang bawak!huh.


keeper kitorang pun kena.ada bising2 macam ko markus?TAK PUN!


nah ambik kau!nk sgt laser kan.ni laser coli pnyokong ko!


rambut je berkarat.heh.hampeh!


pujian bukan je ditaburkan kat pemain2 yang aku sebut ni.tapi jugak kepada ahli skuad yang lain.without a good defense,aku rasa awal2 lagi dah kalah.

without a good penyerang dan pemain yang bagi bola,sape pun tak boleh bagi goal.

without a good jurulatih,apa pun tak jadi.

tahniah sangat2!dah lama aku tak duduk atas sofa join alang dengan wan tengok bola.tapi kali ni,dua kali aku melekat depan tv tak berkelip mata nak tengok kemenangan malaysia.

kepada indon,boleh blah la woi!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...