skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, January 5, 2011

aku ke?arghhh!

tadi pergi meeting pyota(penang youth tourism association).pelantikan jawatan yang baru setelah terdapat kerusi kosong.tuan empunya kerusi lari p fast track.maka kami di sloww track ni dikerah untuk cari pengganti.orang suruh undi aku pun undi.


result memang aku dah jangka.

tuan president cik pojan.



tuan naib president cik janah cheremi.


PUAN setiausaha si ain hamizah.


jawatan lain aku tak igt.


tgh sebok2 msg,terkedu sat.


bendahari,cik NORA IWANA.


aku ke??arghhhhh!




buat akaun masa sem dua pun tak lepas. *sigh*
ini bukan macam bendahari kelas masa sekolah dulu.yang boleh la setakat aku kena kutip seposen satu hari buat nak hias kelas.ni pegang duit banyak.debit kredit bla.bla.arghh.

tapi tkpa.aku akan cuba buat yang terbaik.terima kasih kerana mengundi aku.
sekian.wassalam.

3 comments:

  1. waaahhh....nora jd bendahari....elok la tu..
    all the best!
    alia plak jd apa? hehe

    ReplyDelete
  2. alia jadi pnyokong.haha.dy tk p meeting club td.so tk dpt undi untuk jawatan.

    ReplyDelete
  3. cik president la. tuan president macam laki je. Huhuhu!

    Mood: Mengada nak kena lempang. XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...