skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Saturday, January 8, 2011

a day with alia and kak anis

semalam aku ditinggalkan kebosanan kat rumah.hari ni bakal bertambah bosan sebab semua orang keluar.maka alia dan kak anis yang simpati dengan nasib diri sanggup datang dari kulim untuk keluar dengan aku.trimas ye!


first stop for sure shopping complex yang paling jauh dari rumah.jusco.heh.pusing tengok apa yang menarik.memang jumpa la.rembat baju.tu pun kalau boleh nak beli banyak lagi.tu pun kalau ada duit ye nora iwana.ohh ya.berjaya menghasut kak anis beli baju!great!heheh..okay apa.alia hasut aku.aku hasut kak anis.fair and square.



sesi fotography tak pernah ditinggalkan.


mukadimah segala gambar wajib dalam toilet.fav spot sebab lighting terbaik yang akan buat muka cerah berseri tanpa perlukan fair and lovely.yang ni depa start masa aku dalam jamban.tak aci! :(


cermin toilet kotor :(



lepas dah bosan pusing2 jj,buat keputusan nak buat benda lain.then decide pergi park!



cuba buat love tp end up jd circle =.=



cubaan ambik gambar lompat tak pernah berjaya.yang ada cuma gambar dah mendarat mcm ni -.-







gambar bodoh yang kami cuba buat =.=




totally pic of the day!suka siot gambar ni siap dah buat wallpaper lappy! ;p






kalau tak nak sambung lagi tapi dah nak magrib dan batry cam low.nanti nak pergi jalan2 lagi!suka sangat hari ni.thanks alia dan kak anis! ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...