skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, January 7, 2011

sinetron negara sebelah.

tak dapat dinafikan aku memang anti negara sebelah tu.daripada penduduknya yang tak sedar dek untung merempat kat negara orang pastu nak buat otai lebih sampai lah apa saja yang berkaitan negara tu.serve them right sebab kalah bola hari tu.cakap besar sangat.heh.


dan satu benda yang aku sangat tak berkenan,apahal lak diorang punya drama belambak kat malaysia neh?sikit2 cite indon.ckit2 cite indon.boleh blah la!


hah.ni raja segala cerita merapu.fenomena konon.porrah.hakktuih!cerita entah pape.pari2 konon.moral value pun tarak2.asyik2 pusing macam tu je.tak habis2 heroin kena tindas.




yang ni bajet islamik.tapi still tak boleh terima.cinta tu complecated sangat eh sampai 3,4 tahun baru nak habis satu cerita?



yang ni aku taktau cerita pasal apa.tak bernafsu lansung nak tengok.



diorang punya jalan cerita aku tau sangat.berebut jantan,betina tak pun berebut duit.pastu kalau jahat je memang macam setan si watak antagonis.


korang tak bosan ke?tak muak ke tengok cerita merepek macam ni?kadang2 cerita hendon ni bajet macam islamik sangat.si heroin nangiss berderai air mata kalah air terjun atas tikar semayang tapi pakai skirt pendek pastu slumber je g peluk hero.heh?


tu belom lagi time cuti sekolah.pukul 3 petang kat tv3 tuh.huii berbulu mata teinga badan aku.rasa cam nak campak je tv.aku tatau apa nama.alahh,cerita2 dongeng tuh.huh.sumpah mengarut!raksaksa la..pari2 la..manusia jadi kera la.heh.rosak otak orang kalau tengok tau?lagi2 kalau budak2 tengok.



stesen tv tolong la buaang cerita2 merepek ni.setiap ahad aku selalu je baca kat metro ruangan sms tuh.punya ramai orang tanak tengok cite indon.tp melambak gak.better kasi can kat penerbit tempatan yang kadang2 cerita lagi menarik dan lg tertarik.


orang malaysia,jangan nak sokong sangat cerita tu boleh tak?tak berguna pun.ada ke diorang tengok cerita kita?heh,jangan harap.kalau takde cerita sangat nak tengok,better g tengok wonder pet tu lg bermoral value.

2 comments:

  1. hahahaha Jom tengok WONDERPETS ! tapi aku tgk ja Alissa tu kat rumah sbb time lunch dgn family. mak aku ah punya pasal nie....

    ReplyDelete
  2. haha..tp wonderpet asyk ulang je kadang2 tuh.bengang lak aku!
    erk?hg tgk alisa? -.-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...