skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, February 14, 2011

back off pervert!


kenapa aku cakap hari ni hari orang tua gatal sedunia?sebab hari ni je aku jumpa sampai DUA ORANG TUA GATAL.

yang pertama aku jumpa masa kat mcd tengah hari tadi.aku ngan membe2 aku lalu je dia usha atas bawah.lepas tuh jannah cakap dah usha atas bawah boleh pulak buat telan air liur.geli la siall!dah la umo jantan tuh baya atuk aku je aku tengok!arghh.geligeligeligeli.

yang kedua ni aku tak larat nak jumpa dah.tak padan dengan umo baya atuk aku jugak,dressing mengalahkan muda remaja sangat.pakai jeans tuck in segala bagai,duduk lepak kedai makan.heh.lepas tu kacau hidup orang.aku lalu je nak jerit2 kuat2.malu gyla doe!!arghh.

bayangkan kalau hidup dikelilingi orang macam ni?tak selamat hidup kaum wanita.sumpah busy talian NUR kalau macam ni.aku sorang je dah satu hari sampai dua kali nak call.ni tera muka tak lawa.tu belom awek cun badan slim yang 24 hours kena kacau dengan jantan hidung belang gatal macam ulat bulu.

bagi aku ni dah masuk kategori sexual harassment.gangguan yang boleh mengganggu gugat ketenteraman hidup seorang wanita.TAPI.bg certain people,dah pegang sentuh rogol tu baru masuk kategori sexual harassment.entahlah.lain orang lain pendapat.

but for women out there,do realize.sexual harrasment not just about raba2 or whatsoever.tapi through words(kalau orang cakap fuck depan ko,its a sexual harassment!),sign(yeah.middle finger is a sexual harasment!) dan jugak gangguan yang macam aku kena tadi.sebagai perempuan,kita ada hak untuk suarakan apa yang terjadi.jangan duduk diam kalau dah sampai ke tahap yang bagi anda tak boleh diterima.15999.TALIAN NUR,tak pun 999 JE TERUS!jangan biarkan hidup anda dihantui pervert!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...