skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, February 20, 2011

girls day out! -SEDIM-

 aku punya kawan2 ni iaitu si tiga sekawan ni sungguh tak tahan cuaca panas di penang.hujung2 minggu macam ni buat mengidam teringin nak pi mandi manda.nak main air gittew.mula2 decide nak p bukit merah.tapi bila tambah tolak bahagi darab campur,bajet macam tak berapa nak ada.maka kami pilih alternatif lain yang jauh lebih ekonomi.maka sedim lah jawabnya!aku ni sampai2 kat rumah mandi terus on lap top.gigih taw nak hupdate blog!dah kata nak jadi blogger feymes kan.maka cerita harus lah up to date.hikhik.

janji nak gerak dari sini pukul 10 pagi.then nak dekat pukul 10 tiba2 ain msg aku.cakap gas habis.mak aih!tengah masak weh tiga sekawan tuh.terharu aku siap prepare makanan buat picnic lagi! ;p  maka nak habiskan masakan,berkejaran si ain datang rumah aku nak tumpang dapor.



ni la dapur kite.hikhik

dah siap semua apa tunggu lagi.bertolak!


padat maksima!dah macam nak balik kampung dah rupa.


gambar macam ni wajib tahu tak?so kena ada.BISMILLAH.kita ke sedim!

sampai2 je terus cari air.kami sampai masa matahari tengah tegak atas kepala.cuaca panas so masuk dalam air sejuk je..air kat sedim sejuk wa cakap lu!tapi air deras.so kena be carefull tak kira budak kecik atau dewasa.


adik manis berendam.bukan badak berendam okeh!


 ada cerita disebalik duit berjemur ni.ni duit orang pandai.kenapa aku cakap orang pandai?sebab letak duit dalam poket lepas tu suka ria berendam dalam air lepas tu baru sedar ada duit dalam poket.boley pulak?nasib baik singgit2 je.kalau rm50 hinggit?jenuh nak jemur duit besar2.kang orang usha pelik mai rompak kami lak.hukhuk.mintak simpang.



i likke bila gambar nampak muka cerah macam ni!(padahal muka dah jadi dua ton kena panas. =.= )

ni bekal kami.bekal yang di masak penuh kasih sayang :')


bila ke tempat yang boleh main air,aksi2 macam ni harus ada.ye saya tahu sungguh getis.bole bagi penampar kalau menyampah.

haiipp!mata tu tengok orang depan ni!jangan nak zoom kat abang seksi kat belakang tuh!

gambar ni diambil dengan motif.motif apa?sila rujuk sudut kiri atas gambar.hikhik(gelak gedik)

sebab arus air laju,maka da group yang berkayak.maka yang rasa macam nak kena langgar dgn kayak tuh pi la ke tengah.kalau taknak ke tepi eh.

ramai kan orang?eh2.boxer merah tu jangan usha lebih2.aku chopp dulu.hikhik

tinggi tak bridge tu?tinggi2 pun ada yang sanggup terjun dari atas tu.memang berani mati.tak percaya?


see?kan aku dah cakap!

blup blup
 punya lah lama badak berendam,jari jemari semua dah kecut.tak larat letih sejuk maka masing2 naik atas darat siap2 nak balik.



ni muka puas mandi.
 satu je yang aku tak puas hati!dari dulu sampai sekarang toilet tak ada air weh!!cuba imagine kalau sakit perut ke nak terkucil ke.kan susah?korang ingat petronas dekat ke?jauhhh!!ohh ya.lagi satu yang slek sikit boleh pulak ada satu group ni siap bawak syampoo segala bagai.eh hello?ingat ni bilik mandi ke apa?tercemar la air sungai tuh dengan syampoo korang tuh!dah la shampoo satu hal.makan2 lepas tu slumber je buang kulit kacang dalam air.alert dengan alam sekitar sikit boleh?kesedaran sivik tu kena ada la.dah besar  kottt!

lepas mandi perut lapar balik dah.alia suggest try makan kat satu kedai nih.jual bihun sup laksa bakso mee kuah.aku yang jakun tak pernah makan bakso terus teruja!yeah i'm lame tak penah makan bakso.hukhuk


bakso sedim!teruja wooh 1st time tengok rupa bakso!

okay ni muka nak balik.


chinggg!tetiba semua dah makeup.

chinggg!tiba2 ada kat feringghi.!
balik dari sedim ain ajak p pulau pulak dah.tu yang boleh ada kat feringgi pulak tuh.hehe.ohh ya.kat sini feymes dengan night market.macam2 barang ada jual.tourist dari luar belambak kat sini.tempat ni pun aku tak penah sampai lagi walaupun dah nak dekat dua tahun di penang.hukhuk.

okay bye habis dah!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...