skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, February 6, 2011

nasib baik aku tak tengok kat panggung.

masa cuti aku hari tu banyak habis kat rumah.jemu tengok tv aku bukak laptop tengok muvie yang aku dah rembat dari fatin.



first sekali cerita ni.cuti2 cinta.out of 5 bintang,setengah bintang pun aku taknak bagi.sangat predictable punya cerita.dah tu bosan nak mampos.tipikal cerita melayu.kalau aku tengok cerita ni kat muvie,rasa macam dah bakar je 10 hengget aku!




second cerita ni.dengar cerita kutipan boleh tahan tinggi.bila aku tengok sendri,apa yang best?tak best pun.untuk pengetahuan aku tengok cerita ni 3 kali.haipp!jangan salah paham.biar aku cerita sampai habis.kali pertama aku tengok,tak sampai suku cerita,lupp tros aku tido.second time tengok bajet nak sambung yang hari tu,sekali lagi aku tido.kali ketiga,memang aku menguap je teros aku stop.serius aku bosan tengok cerita ni!tak bestt wehhh!!!




heh.yang ni cerita perempuan murahan.poster tak boleh belah sebab perempuan islam pakai macam tu.eh tu stretegi la tuh.at least boleh tarik minat lelaki sangap lubang tengok kan?eh jangan marah aku cakap lucah kat sini.muvie ni buat lucah tunjuk darah kotor kalah cerita mat saleh boleh pulak kan?nak tnya sikit sape dah tengok cerita ni kat panggung?tahniah dan syabas sebab anda dah rugi duit.



kalau orang malaysia cakap tanak tengok cerita melayu kat pangung,tak payah nak salahkan diorang kalau setakat cerita macam ni yang ada.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...