skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, February 11, 2011

senyum tak nampak gigi

hari ni saya telah di tag oleh cik pojan .b4 ni aku memang liat lepat dalam bab2 nak buat tag.tp bosan punya pasal,aku buat jugak la.ohh ya.contest ni anjuran cik muas ye kawan2.


ini contest senyum tak nampak gigi.aku godek2 dalam lappy,ni kot yang terbaik aku ada.suka gambar ni sebab lighting baek punyaa boleh bajet macam muka aku putih pakai garnier tp tak putih sangat pun.muahaha.




ohh ya.ni pulak syarat penyertaan contest ini:
  • just upload gambar korunk SENYUM tanpa GIGI.
  • buat satu ENTRY. (simple sudeh) n antar kat comment entry ini.
  • HADIAH (rahsia!!) nanti MUAS bgtaw k,.=)
  • tag 5 orang,.=)
  • dateline 27.2.2011
so aku nak tag:
1.kak anis
2.ain
3.miera
4.izyan
5.shasha

4 comments:

  1. buat apa nk letak gmbar ko?hahaha

    ReplyDelete
  2. alarrr xtag aku pon... :( nak jugakkkk..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. okok.aku tag hg!p buat cepat! ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...