skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, February 10, 2011

tiket panas

zaman muda2 dulu masa mula2 pakai henpon,aku start pakai number maxis.memang trend wooh budak2 dulu pakai maxis.g sekolah dengan bangga cakap

'eh aku dah ada henpon.ni num aku. 017*******.bak num ko'


kalau yang jawab tu cakap pakai rangkaian number lain,alamatnya henpon sah tak bunyi senyap sunyi je. lepas tu kena pulau.tapi sejak masuk uni,aku jarang sangat tpup number maxis.lepas tu kan skarang ni  sibuk je dengar orang sebut hot tiket hot tiket.sungguh lame aku sebab tak penah beli. dan tak taw pun dulu mende hot tiket tuh!tengok macam best je kazen aku beli hot tiket lepas bahagia muka dapat gayut dengan awek.heh.

lepas tu hari tu tengok iklan sempena chinese new year kalau pakai hot tiket siap boleh dapat free credit bonus lagi!lepas tu boleh mesege dengan rangkain lain dengan kadar sama rata!!okay lagi curious nak taw pasal mende ni.nanti nak try beli!winkwink! ;p

ohh ya kalau yang lame sangat taktaw apa2 macam aku,boleh dapat info pasal hot tilet kat sini.


 selamat berhot tiket! ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...