skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, March 11, 2011

budak tua! ;p

maka bahawasanya hari ini seorang budak sudah tua!budak mana?ini dia budak tua kesayangan saya :)



cik izzatul aiza

babe,happy birthday yeah?semoga panjang umur murah rezeki panjang jodoh dengan orang tersayang.semoga dekan lagi each sem.terkilan sangat tak dapat balik on your big day.sorry babe aku jauh.i wish i can be at your front door with a cake and 20 pieces of candle.haa ambik kau tiup la semua.hehe.unfortunately itu cuma angan2 aku..i know u got such a cute cup cakes kan?i know ija will done the best for ur birhthday.i know u'll be happy on ur big day.untung taw ada kawan baik mcm tu! ;p













nah ambik fav cake hg.oreo cheese cake!aku balik kita p tau!aku tempah hg siap2. ;p



again.HAPPY BIRTHDAY SAYANG!
MISS U DAMN MUCH!
MUAAH!
hugs and kiss!
:')



1 comment:

  1. babe, tengs. hee. blushing lah;D
    nant kta p eh?? aku tnggu hg balik. tengs budak comel;D
    sory xrply msg smlm. dah tdo n habis credit la.:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...