skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Tuesday, April 26, 2011

apa jadi?

sem ni aku tak tau apa pasal.tapi aku rasa sem yang teruk bagi aku.

1.aku malas.
okay aku tau setiap sem pun aku malas.tapi aku rasa sem ni aku paling malas.even dalam minggu final ni pun aku malas nak study.at least last sem aku pulun jugak study.sem ni aku suam2 je.cary mark pun so-so je.dan harapan untuk dekan tu again tiada.maaf family.saya bodoh.

2.nak balik.
selalu kalau nak hujung sem aku paling liat rasa nak balik tu.bukan tak nak balik lansung tapi berat hati nak tinggalkan penang.kalau last sem paper aku habis isnin,kalau boleh rabu baru aku nak balik.tapi sem ni,last paper pun jauh lagi tapi hati aku dah sampai kat rumah.membuak buak nak balik.sem ni last paper aku sabtu pagi.sekarang hati aku rasa sabtu petang tu jugak aku nak blah tinggalkan penang.kalau boleh nak siap pack barang angkut pergi jawab paper,lepas habis je aku nak cabut terus.boleh ke macam tu?

3.tak ada perasaan.
aku mengaku aku ni mudah sungguh to have a crush on someone.eh bukan someone kot.sometwo,somethree.apa yang aku cuba maksukan dekat sini aku suka ramai orang.lelaki.jangan nak otak kotor sangat pulak terbalikkan somethree tu.aku luku jugak kepala kau karang.hah balik pada cerita tadi,makin lama aku kat sini aku tak rasa apa dah.si F yang aku suka,aku rasa sekarang aku nampak kau ntahlah.aku boleh rasa yang rasa tu dah hilang.aku doakan kau bahagia je la.sebab aku tau aku tak akan pernah ada harapan dengan kau.dan sungguh hati aku kosong sekarang.

4.pokai.
ini harus dan wajibul untuk aku setiap sem.awal sem rancak sangat.tinggal hujung2 ni nipis semacam je dompet.maka mulalah sesi telefon rumah then buat ayat manis sikit then penutup bicara 'tok duit habis.ngeee'hairan.sem satu je aku kaya sampa ke hujung sem.sem2 lepas tu aku kayap.

sem ni aku takut aku jatuh balik.mintak simpang.aku taknak itu jadi.aku rasa aku macam tak pernah nak buat family aku bangga.at least sem ni itulah azam aku.tapi ntah.harapan tinggal impian.azam aku nampak kelam.apa jadi?










2 comments:

  1. haha. kau fikir byk sgt ni nora. goodluck utk paper kau btw :)

    ReplyDelete
  2. bkn banyak fikir.banyak berangan.haha.thnks dzu.btw gud luck utk kau gak ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...