skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, April 10, 2011

harga sebuah jenama

hari tu masa couple of days before nak ke langkawi aku mula kalut.kalut dok fikir nak cari selipar.time2 urgent macam ni selipar buruk aku tu buat hal.rabak pun time2 macam ni.ahh sudah.aku kalau bab nak mencari kasut dan kaum sekutu dengan nya ni aku malas sikit.ok bukan sikit.malas banyak.sebab nak mencari kasut dan kaumnya memerlukan komitmen yang tinggi.takkan aku nak pakai crocs aku tu?memnag tak la.p pantai pakai kasut tu macam tak sesui.lagipun tak travlers la tak pakai selipar p holiday kan?

then sehari sebelum bertolak aku heret jugak si alia ke jusco buat teman mengomen memuji mngutuk mengeji selepar yang aku nak pilih.dengan keadaan poket rabak dengan berat hati aku cari.tengok kat P.D.I rm27 sepasang.alahai.lemah lutut.naik ke F.OS.rm30 pulok.terus rasa macam nak kaki ayam.selipar je kot?aku boleh beli high heels dengan harga macam tu.aku boleh buat makan 3 hari  dengan harga tu.tu belum aku usha roxy lagi tuh.mahu nak dekat rm60 lebih.

last2 penat pusing kedai jenama macam tu alia suggest tengok dekat jusco.ala bahagian dalam jusco tuh.jenuh nak memunggah area selipar getah.jumpa jugak!dengan selipar yang bagi aku macam comel dan harga terbaek seantero dunia.RM2.90 untuk sepasang selipar,dan belum pernah buat aku jatuh,masih utuh membawa kaki aku dengan selesa.

kalau boleh dapat yang murah,kenapa nak beli yang mahal?selipar je pun kan?hanya kerana jenama,aku perlu bayar berkali ganda.hanya kerana jenama,rugi duit aku.nasib baik aku buat pilihan bijak!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...