skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Tuesday, June 28, 2011

i wanna cry.

izinkan aku untuk emo lagi malam ni.sejak dua menjak ni aku selalu rasa sedih.bila sedih buat aku rasa nak menangis.ada banyak sebab yang buat aku menagis lately.masalah dan tekanan yang menekan buat air mata aku asyik nak mencurah curah.orang cakap menangis will make us feel better.yeah.true.rasa macam semua masalah tu boleh melimpah keluar bersama sama air mata tu.

kan bagus kalau kat rumah sekarang.boleh nangis kuat2 macam budak2.nak menangis kat sini?tak mungkin.nak bagi aku kena gelak?heh.

ohh ya kenapa saya menangis?
1.tekanan.
2.tanggungjawab.
3.expectation manusia di  luar yang tinggi.
4.kecewa.
5.kamu.

ya.kamu buat saya menangis.kamu buat impian saya musnah.kamu buat rasa bahagia saya hilang.kamu buat saya rasa macam ni.terima kasih kamu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...