skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Saturday, August 20, 2011

RANDOM

ini post tak ada kena mengena dengan apa2 mahupun sesiapa.aku tengah sibuk.dalam kesibukan baru teringat ada benda lain nak kena buat.aku malas nak ambik  pen dan kertas.so tumpang take note kat sini aje.list siap2 sebelum aku keep lupa apa yang nak kena buat.

-full report for subject ETR. (pening.banyak.arghh)
-slides for subject sales and promotion ( *sigh* )
-tutorial law.(copy je boleh tak?)
-study for test law. (aku ingat open book.rupanya tak.itu test lain.ok thnks.)
-study for test cross culture.(ok yang ni banyak kena baca.)

list macam sikit.tapi kerja untuk semua tu berderet.ok dah tau aku bakal lagi serabut.thanks. T_T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...