skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, October 3, 2011

penang. (part 1) -classmates

dah lama aku tak update.sebab final exam ni sungguh menghantui.aku ada macam2 benda nak taip.tapi bila fikir2 pasal final,pasal macam2 benda aku tak habis cover lagi,memang aku clse tabs terus.aku just baca aje update orang.pasal exam,one more paper to go.counting and waiting.penamat segala exam untuk diploma.habis je paper travel and tour agency managemnet menandakan tamat sudah chapter aku di penang.bakal tamat semua keindahan kehidupan di penang.

penang sangat banyak memory bagi aku.penang merupakan salah satu perubahan besar dalam hidup aku.datang aku pada usia 18 tahun dengan otak yang tak matang (even sekarang macam belum matang *sigh*).dan sekarang.i'm gonna leave penang at the age of 20.pulang aku dari penang sebagai orang yang dah agak grown up i guess.2 tahun setengah bermastautin di bumi penang.banyak yang pahit masin dan masam.tapi rasanya banyak lagi yang manis.aku tak mungkin lupa pada penang.

and dekat uitm,my life banyak dengan classmates.20 orang ni la yang aku nak lepak pun.20 orang ni la yang aku nak buat lawak bodoh pun.dan 20 orang ni la tempat aku nak buat gelak ketawa bergaduh merajuk bagai.aku bukan jenis yang kenal setiap makhluk dekat setiap fakulti.yang ada pun dua tiga kerat.jadi hidup aku memang dengan classmates.

ingat lagi masa part 1 (semester 1).classmates first yang aku kenal ialah ayu.masa hari ambik jadual kelas masa minggu orientasi.then satu hari before kelas mula,malam tu ada seorang hamba Allah ni datang ketuk pintu bilik aku.mencari kawan sekelas katanya.dan on that moment,aku kenal makhluk nama alia.ahahaha.

start aku masuk kelas,aku jumpa makin ramai orang.ain si kakak yang lebih tua ( ^.^ ),faizal si hensem.tores si ex schoolmate yang aku tak perasan pun kalau dia tak tegur masa 1st class.firdaus mat radzi si anak ketua kampung.eh ramai lagi la.before aku masuk uitm penang,aku dihantui gambaran budak2 universiti sombong la whatsoever (pengaruh drama).but aku salah.classmates aku lah yang terbaik.i could never which more.sebab aku dah dapat classmates yang terbaik. :')




 our first gambar kelas.masa o week(orientation week for fakulti pengurusan hotel dan pelancongan).masa ni lah kami sama2 malukan diri buat persembahan choir sumbang lagu michael jackson.ahaha

ain.mubarak.aku.

trip kelas ke rumah lecturer baru2 ni.

 ni masa part 3.dalam kelas CSC kat lab computer.sementara tunggu en.saiful datang.takde reason pun ambik gambar.just sebab kebetulan mostly pakai baju warna biru on that day.haha

 masa berbuka puasa part 3.makan free time ni.ada orang sponsor.thanks :)



 masa birthday farid tahun lepas.31 ogos.penat redah jam malam merdeka untuk supprisekan farid.siap bertembung dengan mat rempit gatal =.= .but it was fun!berbaloi!

 ahaaa.ni masa first trip dengan classmates.pergi pulau je pun.ahaha.muka semua dah macam telaga minyak masa ni.alaa baru part 1.pakat2 pakai t shirt lagi masa ni.ahaha.cuba kalau sekarang?uihh.fashionista bukan main!




 syahida,ayu dan pikah.yeah.mereka cantik. *cemburu*

ahaha.boys.tak banyak gambar diorang.nanti next entry aku letak banyak2 gambar budak laki.

aku tak tahu lah nanti life aku masa degree macam mana.boleh tak kalau aku nak request untuk dapat classmates yang sama?kalau tak nanti siapa nak ajar aku kalau aku tak faham apa2 sebab fauzan dah tak ada.nanti aku nak bahan siapa kalau jannah dah tak ada.nanti siapa nak mengada ngada dengan aku kalau D tak ada.nanti nak pergi karok dengan siapa sebab alia.ain.miera,dengan fauzan dah tak ada.nanti kalau sesak2 aku nak pinjam kereta siapa sebab ain dah tak ada.nanti macam mana aku nak gembira belajar kalau classmates aku yang sangat fun seronok and yang aku sayang dah tak ada?my classmates bukan setakat berfungsi sebagai apa2 yang aku sebut tapi.but they more than that.they are everything.

my classmates mean so much too me.diorang la madu.diorang la racun.diorang la penawar.thanks for the memories.

:')

p/s:sorry kalau ad nama yang tertinggal.nanti next entry aku sebut lagi

*wipetears*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...