skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, December 11, 2011

wc

masa di penang,start menyewa rumah sewa masa part 2.lepas tu bila dah hidup bebas selesa dekat rumah sewa terus menerus menyewa tak ambik peduli dah application kolej or whatsoever.hidup rumah sewa macam duit banyak sangat dah.eksyen.housemate pulak datang dan pergi.so setiap sem undian dibuat untuk tentukan bilik dan housemate.maka takdir menentukan aku disatukan sebilik bersama alia dan syahidah.oleh kerana keadaan bilik yang redup gelap sejuk selesa,maka kadar hibernasi terlalu tinggi.bila bangun masing2 gosok mata cari laptop dan kemudian on9 dalam keadaan bilik yang redup gelap sejuk selesa.bilik kami penuh gelak ketawa tak macam bilik tengah yang duduk sorang2.hihihi

bila dah practical duduk sorang2 dalam bilik and i'm missing them much so semalam 'reunite'!bersyukur lahir di zaman millenium dengan kehadiran yahoo masseger tapi agak pissed of dengan internet yang macam main cakkk cakkk kejap ok kejap tak.

setengah jam pertama dihabiskan untung setting.menyampah aku.bila aku dengar suara alia,alia tak dengar syahidah.bila aku dengar syahidah,alia tak dengar aku dan situasi sungguh mencabar kesabaran.lepas berhempas pulas,boleh mulakan conversation dengan selesa.






cubaan untuk mendengar suara masing2.alia disuruh jerit sebab line celcom agak macam hareyy maka suara alia tenggelam timbul.



bila line dah clear sikit nak print screen muka comel buat peace tapi masalah line membuat kan kiraan 1,2,3 aku jadi lambat.aku sebut 3 alia dah dengar 4 maka peace dia dah hilang. 


 tengok tu bila suara tenggelam timbul terpaksa chat je.headfon comel pun tak membantu .grrr


 lepas tu tetapkan pose macam alia dengan syahidah buat.aku dengan eksaitednya buat then realise macam mana nak printscreen kalau tangan dua2 di muka.aku boleh buat sebelah tangan je tsk.






lepas tu bila dah lama2 aiseh bosan pula semua jantina sama.jadi alia calonkan jejaka bertuah naim untuk masuk ke conversation.dengan naim mengalami masalah muka dia tak dapat dilihat hanya suara macho yang kedengaran.lepas setengah jam cubaan setting wc naim baru naim teringat yang wc laptop yang dia tengah guna memang tak fuction.sungguh wtf disitu sia2 cubaan view wc beliau. =..=

and lepas anther setengah jam (sebab naim tak reti on wc so terpaksa ajar beliau di alam maya) presenting mr naimmmm..



naim tengah riak tunjuk dia pakai bb tunjuk gambar adik dia yang comel gila!!



 naim tengah gebang dengan membe dia sebab dapat wc dengan 3 gadis comel .

then tiba2 alia hilang.naim leka dengan BBM.bila alia kembali,itulah rupanya muka baru bertempur dengan lipas.

saya rindukan gela tawa rumah sewa.nasib baik ada technology.dapat mengubat kerinduan.tapi maybe lagi puas kalau dapat kumpul balik ramai2 di rumah tu dan gelak tawa  hidup gembira macam dulu balik.kan?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...