skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, January 1, 2012

pameran kucing comel

i'm not a big fan of cats.tak minat sangat.its not that i hate cats.NO.cuma aku tak minat sangat dengan kucing but at the same time aku tak benci kucing.i'm neutral.but contra dengan my cousin wafi.he loves cat so much.sebab minat si wafi ni aku terheret sama pergi ni.
























pameran kucing comelll! *nada doraemon keluarkan barang dari poket* 


kesian le pulak kalau aku tak bawak.bukan selalu pun wafi ada kat rumah aku.so pergi jugak.lepas lunch gerak terus.ohh btw pameran ni buat dekat taman ular dan reptilia negeri perlis.selama 20 tahun aku hidup eh salah.selama 21 tahun aku hidup di bumi perlis ni aku sendiri tak pernah jejak kaki kat sini.ni first time.nama pun ULAR.memang tak la aku nak pergi saja2 buat picnic kat situ.NO!



aku bajet pameran ni bodo2 je.ingat orang pun takde.padahal aku sampai2 je kereta berderet.nak cari parking pun susah.tengok tu orang beratur kat entrance punya la ramai umat manusia.

dua hero ni stay kat rumah sempena cuti sekolah.meriah rumah kejap dengan budak2 ni.sekarang diorang pun dah balik.sunyii.sobs.btw from left,akmal.right,wafi.both available.kalau nak boleh PM.

ni pun aku heret sekali.tok cakap last dia pergi taman ular zaman muda2 dulu.yeke ok?zaman tok muda dah ada ke taman ular ni? o.0

and specialy for cat lovers outthere..presenting to youuuuu.the cats!comel2 jugak la.tapi aku tengok tak ada perasaan sangat.hukhuk.banyakkkkk kucing yang comel gebu.dari kucing kampung sampai kucing species hidung penyek tu.sila jamu selera dengan gambar.











then for Ophidiophobia outthereee..i presenting to youuuu.the snakes!!


ni cik batik punya lunch.makan kepsi ye kau.untunglaaa.
dah2.cukup la sikit2 gambar ular.aku pun tak sanggup nak tengok .lepas siap update ni comfirm aku nak delete terus gambar2 ular ni.tak mau akuu!

ruang dewan pameran ni sesak dengan umat manusia.dah lemas kurang oxygen kat dalam ni then pergi jalan2 tengok kat luar kejap.nate apa lagi ada.


antaranya buaya besar tak ada gigi ni.yang lain moslt ular.tak kuasa aku nak ambik gambar ular banyak2.seram.tak pasal2 nightmare aku.


it was a simple 'trip' but then i was very happy.the most important thing is not the place that we visit.but the quality time we spent together and tons of laugh i had.what a day :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...