skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, April 12, 2013

defjbkgffjfkgugiugkjbkjliuf

1. maaf sebab ada perasan begini dalam hati.maaf.aku cuma manusia biasa.belum mampu untuk mengawal emosi dan perasaan.jangan bimbang.cuma dalam hati.tak akan aku zahirkan.belum terlalu keji aku ni untuk menzahir rasa itu.kalau ada yang tahu pasti aku dikeji dan dimaki.mungkin bakal dilabel manusia yang pentingkan diri sendiri.maka usah risau.perasaan itu tersemat rapi cuma dalam hati.

2. dan untuk kamu,usah risau.aku sedang cuba untuk hapuskan semua.aku sendiri sudah penat diumpat keji.penat dikata salah.maklumlah.aku serba tidak tahu.perilaku aku salah semuanya di mata manusia.termasuk dalam hal ini.so no worries.biar semua pihak puas.

3. lepas ini mungkin segalanya tak perlu aku ceritakan lagi.sebab kesannya aku jugak yang terkena.should keep everything to my self.perangai suka bercerita aku perlu dikurang.boleh jelik orang nanti.boleh jugak dibuat bahan untuk memalukan aku nanti.*sigh*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...