skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, May 12, 2013

Hari Ibu

hari ni hari ibu.selamat hari ibu untuk semua ibu di seluruh dunia.no words can tell how much i miss i mum right now. aku di selangor.mak nun jauh di kedah.jauhnya 8-9 jam jugak naik bus.rindu doe kat insan paling aku sayang.tulah nyawa aku.kalau dia tak ada,aku rasa aku yang hilang nyawa.aku berdoa supaya mak panjang umur.supaya dia boleh merasa kejayaan aku nanti.InsyaAllah..

mak aku paling terbaik.aku rasa dia insan paling tabah.pernah hidup susah.pernah kena caci maki dengan orang yang dengki dengan dia.tapi dia redha je.sabar je.tak balas balik pun.itu benda yang paling aku respect dengan mak.mak lemah lembut..pandai masak..no wonder aku sihat walafiat macam ni ye dak? ;p

dia tak pernah nak marah aku.cakap benda2 teruk2 mana pernah.she always proud of me.kalau mak yg lain bangga dengan anak yang dapat anugerah dekan,pointer aku yg busuk2 ni pun mak aku bangga gila2.tak pernah nak buat aku down.you are the best you  know mak?

one day..kalau kak long dah jadi mak,kak long nak jadi supermak macam mak.i love u :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...