skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, May 12, 2010

hari pertama di rumah

6.30a.m.
-bangun pagi
(shit.diam ahh kaw..stop gelak..yes..i woke up early..so what?i know..unbelievable huh?kelas pagi pun aku bangun lambat sikit dari tuh..hukhuk)
-ready kn tok utk dy solat subuh(and me too)
-buat breakfast(jangan imagine aku masak mee goreng whatsoever..susu,roti sudaa..(ats nasihat pakar.))

8.00a.m
-kemas rumah.
(ini hobby saya okay..ha..ha..ha..)

11.ooa.m
-pergi beli barang dapur
(part ni buat aku loss confident..imagine you are the only young women/girl kat area barang basah.masa tengah pilih ikan ada makcik usha ko dengan pandangan 'tak pandai pilih ikan ke ap?' or 'sayur tu dah macam nak layu ko tak reti pilih ke?' -_-''



1.00pm
-panaskan lauk dan prepare lunch untuk tok dan wan.


2.00pm
-........................................................
(okay.ini maksudnya aku dah tidak tahu menahu nak buat apa..grab remote control tv..no channel yg best..just stupid indonesian drama yang 3 tahun pun takkan habis cerita..habis tu mahu buat apa?)





dalam saat ketika getir ni lah,internet is my saviour!luckily..kalau tidak..memang aku suda mati kebosanan.FB mmg 24 hours aku on9..then isi masa lapang dengan baca blog orang..unfortunately Hanis Zalikha tak update blog every second..so search for blogs yang kinda intresting untuk di baca..yang entry nya setiap kali bukan 'ohh today i kluar dengan my boyfie..bla..bla..whatsoever' or yang gaya penulisannya bukan 'ermm hari ni kiter nak citer kt youalls kiter jumper mamat cool hnsem rambut terpacak bla..bla..whatsoever'....mencari blog yang ada isi untuk di baca..yang boleh buat penghibur hati di kalasunyi..okay..aku tahu blog aku ni bukan bagus sangat..or should i say memang tak bagus pun sebab follower ciput dan tak tahu ada orang baca atau tidak.sebab tu perlukan rujukan..so sesiapa yang punya cadangan belog best,beritahu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...