skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, May 12, 2010

ada beberapa peristiwa buat aku rasa aku ni seorang perempuan tipikal yang lemah dan tak tahu apa-apa.yang mungkin tak bole nak survive if there's no creature called man.



1.hari tu labi tnya aku.ada screw driver tak?he said cuba cari dalam toolbox kereta.and i was...err..toolbox kereta nak cari kat mana?(padahal dalam bonet kereta) -_-''
2.that day my friends and i buat bbq.the boys were trying to set up the fire.and i was..tolong tengok sebab tak tahu nak buat apa.padahal emma siap bole pergi cari kayu api lagi.
3.i dont know how to park my car kalau side parking.lagi sanggup jalan jauh cikit dari tempat aku nak g asalkan jumpa car park yang bukan side parking..(bodoh gyla!)
4.i dont know how to pasang ink kt printer.
5.tak tahu nak fix leaking pipe.at least emma tahu what's wrong dengan pipe tu dan bole cari temporary solution lg.



extra:
-aku tak pandai swimming
-tak pandai main poker even izyan dah ajar banyak kali
-tak pandai bersukan


dah..dah..enough..malu aku kalau tulis sini banyak2..aku bukan nak complaign ke ap..but i'm hoping one day i can be better than my self right now..or at least tak nampak macam perempuan bodoh tak tahu apa yg dalam semua hal nak kena ada orang tolong smpai orang pn bole menyampah.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...