skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Saturday, August 21, 2010

program ;p

penah tak aku merungut kat sini busy la..sibuk la apa la...konon takde masa la..klas habis lambat jadual pack la..selalu kan???tapi..errr..dalam diri dok busy2 tuh,sempat lak aku participate macam2 program..latest,petang ni my club PYOTA organise majlis bukak puasa kat rumah kanank2..omg nervous gyla..im the ketua facilitator for LDK program dengan budak2 tuh..cuak beb..aku dah la tak pandai control kanak2..hukhuk..buatnya aku bagi arahan budak2 tuh buat derk je?apa aku nak buat??kalau diorang tanak main game yg kitorang dah ready apa nk buat??kalau ada masalah apa nak buat???arghhh!!!tertekan aku!but i wish for the best..doakan program petang ni lancar ye?

rabu nnti lak club USAHAWAN aku buat majlis bukak posa..yg ni fully under aku..im the ketua program..dah la program hari aku ada test!tapi yang tk bz sgt kot..nasib baik ada Alida..thanks ye? ;p

then nnti bulan 10 akan ada program kerjasama dengan USM dengan satu lg uni yg aku tak ingat namanya..yang tu pun program dengan KANAK2 gak!darjah 1,2,3 lg nyah!!lepas selesai semua ni kompem aku dah handal handle budak2 kan?haha..tapi walaupun program bulan 10,paperwork dah kena ready by next week..hailah..

ohh ya..dalam kesibukan diri,next week saya ada 3 test yang menanti.harap maklum, huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...