skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, September 16, 2010

emma naziera :)











thanks for the post kt ko punya blog :')
aku pun nak mintak maaf kalau aku ada buat salah kat ko.
maybe aku ada sakitkan hati ko.
tersalah kata or terkasar bahasa.
sory for evrything.
aku taw aku pun banyak salah.


sory jugak sbb tak bawak ko g pantai bersih time afron mancing hari tu.


takda maknanya ko cakap ko tak layak dduk umah tu.
ko bayar sewa.
kemas umah.
basuh pinggan.
cuci toilet.
cuci peti ais.
so ko sangat layak stay kat umah tu :)
thanks for evrything.

oh ya.
halalkan makan minum aku selama ni ya?


selamat hari raya :)





p/s:rindu kau dan yang lain2.tak sabar nak jumpa kat penang nanti :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...