skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Tuesday, September 14, 2010

olalalala

sudah lama tak post kat sini.blur..mls dgn internet conection macam taik.so hari ni ambik masa update beberapa peraka random.sila jangan benci aku bila baca ye..ni je yang ada dalam kepala otak.


1.raya aku okok ja..notting much..dah tak seintresting dulu.
2.duit raya tahun ni agak hampeh!
3.dapat jumpa kazen yang dirindui!
4.kazen lelaki aku dah besaq panjang!dah hnsem!dah ada awek keliling pinggang -_-''
5.kazen aku effa dapat handbeg cantik gyla dari boyfrien dy!!dan kalau aku nak bli sendiri bagi aku mahal..sumpah comel!!untung orang ada boyfriend..hukhuk
6.adik aku dah gemuk!hahah
7.aku kat kampung.so makanan memang best!hari ni pun aku dah makan macam2..dan sekarang sakit perut..hukhuk
8.hari tuh aku minum nescafe tapi tak sakit dah!!haha..best best!tapi baru try minum seteguk.still tak berani nak minum banyak.tapi sangat tergoda dengan aroma yang sedap itu!
9.aku tak ambik gambar raya dengan famili pun!!!except for photoshoot raya dengan wafi abg long dan kak ngah kat kuala perlis.penat ja plan nak ambik gambar famili salam cium tangan mintak ampun then dah siap plan nak show off kat fb.tp semua hancuss *sigh*
10.aku teringin nak beli kasut dengan handbeg baru!
11.tengah susun ayat dalam kepala nak mintak duit belanja kat wan.agak2 muka cucu baik macam aku bole dapat dak?
12.aku rasa macam diri dipinggirkan T_T
13.i talk too much.aku takut orang da start annoyed.
14.jeles tengok cik ma pakai blackberry!nak jugak!
15.baju raya orang lain cantik..
16.masa raya pertama aku dan kak ngah lari p makan secret recipe.kami makan sangat banyak!sampai esk kak ngah aku sakit..haha..ada kaitan ke?
17.ADIK AKU SUKA KACAU BILA AKU ONLINE! *tengah berebut mouse dengan adik aku!*
18.tiba2 terngin nak makan ice cream.
19.aku gedik pakai inai *wink*
20.aku dalam dilema.hoho.



sekian.
terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...