skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, November 15, 2010

trip tu seoul!

dah habis paper dah seronok melompat ke langit ni ingat pergi jalan2.jalan ke mana?hmmm..nak pergi jauh ckit.pergi seoul!so semalam maka bertolak lah aku alia jannah dan mai ke seoul.asal?tak caye?betul r g seoul!tak caye?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





haha..SEOUL GARDEN!betul la kan..g seoul gak la tuh..ngehngeh..ada rasa cam nak ketuk kepala aku tak?haha..tapi aku rasa awal2 lagi korang dah tak caye kan kalo aku cakap aku g seoul?almaklumlah aku ni kan tidak berkemampuan.muahaha.

alkisahnya si janah dan alia the kipas susah mati korea ni teringin sangat nak makan kat sini.aku pun follow je la..tak kisah.alang2 nk farewell outing ngn mai before dia balik shah alam.next sem dia dah start practical dah.kalau nak jumpa pun sem 5 nanti je la..

ohh ya..untuk makluman seoul garden ni terletak di juru ye kawan2.





lama dah tak makan steamboat!!yummy!tak sia2 kami kosongkan perut before g.masuk2 jumpa syurga makanan.whooaa!tapi lupa nak snap pic buffet.act bukan lupa.malu nak snap depan ramai org.kang orang ingat aku gyla lak snap makanan kat situ..hukhuk




perempuan ni paling eksaited ye kawan2!haha..puas hati beliau dapat makan kat sini.feel korea habis kott..haha




ohh ya..ini muka eksaited sebab dapat hold makanan pakai chopstick.ehem,saya bukan tatau guna.cuma lupa camna nak pakai chopstick.dulu tau.lalala~(ingat orang nak caya ko menipu ni nora?heh.)ohh ya.btw lpas snap tros blup jatuh makanan -_-''


lpas hampir dua jam makan tak habis mai pandang keliling.meja yang datang lepas kami datang pun dah blah.tapi kami masih melakat dengan berat bontot di situ,hoho



setelah sekian lama makan.mula muak dan kenyang.tu la...masa ambik tak hengat dunia.dah kembung perot baru sdar diri!




ni la muka senak kenyang tapi ohh saya kena makan jugak sebab sayang nak biar macam tu je tapi nak makan yang mana dulu tapi dalam mulut dah kenyang rasa nak muntah




desert own made ais kacang!ohh ya aku pulun beberapa scoop ice crem disitu.makan dgn puas la aku dah bayar kan?heheh



ini lagi muka pura eksaited makan padahal perut dah penuh.masa ni aku ngan janah dah tersandar surrender dah tak boleh masuk makanan dalam perut.



lepas makan jalan2 kat sini!alah ala2 flea market kat juru tuh.usha2 jumpa beg cantik!tapi tak mampu so balik dengan hampa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...