skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, November 15, 2010

selamat tinggal duni.

okay.setiap kali nak balik cuti sem aku mesti akan buat entry yang macam ni.nk buat macam mana dah ni yg aku rasa!arghh.okay ni main point aku.I HATE FAREWELL!benci bila tengok one by one housmates or friends heret beg besar gedabak balik umah masing.demn.sedih tau dak?mencimencimenci.semalam yan.pastu mar.pagi ni jannah pagi2 buta salam tangan aku cakap nak balik padahal aku mamai tak sedaq apa.tadi qusya dah keluar.tapi tak sempat nak salam2 cakap bubye.next sem tak jumpa dah! :'( .gudluck for your practical eh qusya?pintu rumah ni will be always open for you ;p .okay then lepas ni aku then alia then mai. jiran2 ku dah blah.eh tinggal sorang je lagi.bertambah la sunyi.taksukataksukataksuka.hmmm..

petang ni balik.dah ready?belum.dah packing?belum.ingat aku suka ke packing barang? *sigh*.
malasmalasmalasmalas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...