skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, December 3, 2010

lega dapat reunion dengan intenet!muahaha.terasa diri ini 20,30 tahun tertinggal di belakang bila bercerai dengan intenet!mati segala kutu yang ada bila tak tau nk buat apa di rumah!

ohh ya.semalam genap umur aku 19 tahun.phew penat tunggu!orang lain dah nak masuk 20 taun (tapi kalo untuk ain hamiza 21 taun yekk!muahaha).tapi aku baru nak cukup 19?ohoho..nak buat cemana.adik la katakan!hikhik.thanks byk2 kepada yg wish di fb,yang wish guna sistem pesanan ringkas (ohh sgt RTM bila sebut sistem pesanan ringkas instead of SMS! ;p) dan tak lupa jugak kepada yang tak lokek call aku tgh2 malam untuk nyanyi lagu happy birthday.trimastrimas!

sambutan birthday aku sama ja dengan taun2 yg lpas.no celebration at all!dah biasa since kecik tak celebrate.aku penah gak masa kecik2 dulu cakap kat tok nak birthday party tiup2 lilin supaya dapat banyak hadiah.then tok aku cakap..

'kita ni bila umoq makin bertambah sepatotnya mintak doa bnyak2 kat Allah.semoga boleh hidup lagi taun depan.bersyukur byk2 kat Allah sbb bg peluang hidup lg satu tahun.buat semayang sunat.bukan nya pi tiup lilin atas kek.'

ouch.terkena ku do situ.so lpas tu aku dah tak mintak apa2 bila aku punya birthday.just live my life mcm biasa yang beza sebab dah genap umo makin tua.

tak mati pun kalau tak sambut birthday.muahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...