skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, January 24, 2011

kalau aku tengok pun aku cuma kecewa,baik tak payah tengok kan?
kalau aku tengok pun,aku cuma sakit hati,baik tak payah tengok kan?
kalau aku tengok pun cuma buat aku rasa macam nak nangis,baik tak payah tengok kan?

baik.
aku taknak tengok fb kau lagi.

:')

4 comments:

  1. erm...awat ni?
    mcm ada mslah ja..huhu

    ReplyDelete
  2. huhu...siapa cemburu kat nora?
    atau nora cemburu kat org tu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...