skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, January 10, 2011

realiti malaysia.

bangun pagi bukak fb.great.pastu tengok status sir aku yang ajar aku masa kat mrsm dulu.





couldnt agree more dengan status beliau.heh.realiti show kat malaysia ni semua tak berkembang otak.pakat2 nak jadi penyanyi.siap ada untuk budak2 lagi.semua nya terbuta mata tengok kemewahan dan kesenangan jadi artis.semua dah terrabun mata tengok populariti jadi artis.bajet kena kejar dengan paparazi tu seronok ye dik?

budak2 pun kalau dah terdedah dengan benda2 macam ni mula lah pasang impian.


'apa cita-cita ko?'


'nak jadi pelakon penyanyi'.



heh.dah tu mulanya taknak pergi sekolah.eh hello.ilmu tu lagi penting taw tak?aku tak faham segelintir parents yang support anak2 jadi macam ni.siap teman anak p audition,siapkan baju liplap2,pakaikan lipstick whatsoever.heh.macam tu ke ko nak anak ko jadi?

tak malu ke tengok anak perempuan korang bergelek atas pentas dengan baju entah pape?tak malu ke anak ko jadi tontonan orang ramai?tak malu ke anak ko menangis satu malaysia tengok just because of drama stesen tv dan program realiti tuh?


betul la cakap sir aku.malaysia ketandusan program realiti yang lebih intelektual.teringat dulu ada satu program Nescafe Kickstart.for me,its a good realiti program.each contestant ada produk dan rekaan masing2.just masuk realiti tuh untuk dapat duit untuk kembangkan produk diorang.


i think kalau ada realiti show pasal masak ke,fight untuk dapat scholarship ke,kan ke lagi bagus?takdelah orang malaysia ni jadi bodoh sangat asyik tengok orang menyanyi belakon je.otak pun tak berkembang.

1 comment:

  1. weh, jawab tag GA meh... ;)

    http://mynameismryna.blogspot.com/2011/01/sakinhani-give-away.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...