skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, February 17, 2011

kerana cinta part 2.

tak adil sungguh aku mengatakan bodoh hanya kepada perempuan.untuk lebih adil,maka aku adakan sambungan kepada entry ini.kali ni nak cakap laki lak bodoh sebab cinta.


kerana cinta terbang melayang duit ringgit.
ini sungguh BODOH.bodoh kuasa lapan belas.bukan bodoh square root or qiubroot dah.ini bodoh kuasa lapan belas tau tak?laki ni bila dah bercinta,kononnya kenalah tunjuk macho en?bila kua date kalau makan laki lah bayar.sekali keluar date bukan just keluar makan then cakap i lap u u lap i je.nak kena tengok wayang lahh.nak pergi shopping lahhh.dah tu kena lak jenis dapat awek style tanak dating dekat2 nak jauh2,minyak tol segala bagai sape nak bayar?adoo awek ko nak bayo?hadoo?tak do kan?sape yang jadi bodoh kena bayar?kau jugakkk.sekali dapat awek pisau cukur cap gillette.perghhh..duit pt rm3000 pun boleh licin dalam akaun.maka,kalau nak bercinta,jangan jadi bidih ye.pilih perempuan yang betul.


kerana cinta mata dan hati jadi buta.
dah kata cinta la konon.jadi perempuan tu buat apa pun tak boleh nampak.tertutup mata hati dengan hijab ilusi.kena main dengan perempuan pun tak sedar.harta benda kena kikkis pun buat tataw ja.kena pulak awek kau cun melecun body cantekk punya,lagi lah.dah macam jadi lembu kena cucuk hidung.ikutt ja.tolong lah guys.bukak mata.bukak mata hati.jangan jadi bodoh lagi dah.


okay.disebabkan aku tak bercampul gaul sangat dengan kaum adam,maka aku nak story banyak2 sangat pun taktaw.ni berdasarkan pemerhatian dan keluh kesah orang sekeliling aku.to guys,nak bercinta boleh.tapi fikir dulu betul ke orang yang korang bercinta tuh.jangan jadi bodoh.yang cantik tu tak semestinya baik.tengok hati.yang takde rupa tuh aku tak cakap lah baik.yang penting celik sikit mata tu okay?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...