skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, February 9, 2011

makan kertas.

 jangan risau.aku normal lagi.aku bukan makan kertas A4 tuh.bukan jugak aku makan kertas nota bila study tak masuk dalam otak.tapi ni makanan rasa macam kertas.hehe.


s
ni la yg aku maksudkan!

 



 selama aku hidup,tak penah lagi woh jumpa benda ni.makan apatah lagi!si alia yang introduce kat aku benda ni.


ni pulak rupa benda ni.

bila makan rasa dia macam ala-ala sotong kering giteww.tapi teksture dia macam kertas!or kotak.kott.eh mana aku taw?aku pernah makan kertas ke?ntah.aku imagine je macam mana rasa kalau makan kertas or kotak.macam ni la kot?haha!

ohh ya.alia suka sungguh benda ni.dia bawak,aku tumpang makan.ngap!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...