skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, March 25, 2011

langkawi oh langkawi



lepas berpenat lelah berhempas pulas,at last selesai gak sesi pack barang.aku kalo pack barang ni lemah cket.malas sungguh rasa.kalau bukan kerna aku nak bertolak pagi esok,takde nye aku nak pack malam ni.cuba kalau bertolak petang,silap2 tengah hari baru aku pack!muahaha.tengok tuh,kemain semangat lagi aku dan housemate.siap susun bagasi lagi.getiks kan?haha.

nanti kat langkawi aku snap gmbar banyak2 ye lepas tu aku hupdate blog.muntah la kalian sekalian tengok gambo nanti.hikhik.

dah kata pulau bebas cukai kan,pakat2  dok siap list nak kirim chocolate segala bagai.takpe2.akan ku usahakan.kalau aku ingat aku beli eh?hikhik.

akhir sekali,doakan keselamatan aku dan kawan2 ye?semoga kami selamat pergi dan kembali.semoga tak ada pape berlaku.dan langkawi,tolong jangan hujan sangat eh?hehe.

jumpa lagi nanti..insyaAllah..adios~ ;p











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...