skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, March 28, 2011

lelaki dan kawan.

aku sangat respect golongan lelaki yang tak kisah paras rupa dalam berkawan.aku tekankan di sini.BERKAWAN okeh.tak ada kaitan dengan cinta cintun segala bagai.lelaki macam ni nak ajak lepak gelak2 keluar hang out sama2 dengan size macam aku diorang cool je.dan aku ada kawan2 lelaki yang baik macam ni.slumber je keluar dengan aku even ada yang usha pelik.apahal?laki hensem tak bole keluar dengan pempuan montel ke?salah ye?nak kena cari sama size sama cantik sama padan dulu eh?kalau macam tu orang macam aku ni kena duduk dalam gua la alamatnya sebab takde orang nak kawan.

aku pernah je jumpa.golongan laki yang memilih dalam berkawan.BERKAWAN.boleh pulak dah kebetulan duduk semeja dah sebangsa seagama tegur pun tidak.padahal ada je mutual friends antara kau ngan aku.heh.sombong nak mampos.awek cun kurus kering kemain ramah.dengan orang macam aku bukak mulut say hai hello pun tidak.

padahal tengok muka cehh.tak hensem mana pun.kalau bercinta tu aku tak heran la sangat kan sebab memang semua pakat2 nak carik yang tahap model buat awek.takpe.fine.lantak anda semua lah.tapi pemikiran kolot senget otak macam ni memang tak boleh bawak dalam hidup.

aku untung dan bersyukur sangat jumpa golongan kawan lelaki yang tak kisah aku macam mana pun untuk dibuat kawan.before ni aku tak penah lagi la since sekolah nak ada membe laki macam tu.semacam ada gap pulok.maybe faktor usia yang membuat otak tak berapa nak matang even dalam hal memilih kawan.but now,dalam usia aku 20 tahun aku jumpa guys yang boleh dibuat kawan.yang boleh dibuat tempat berlindung dalam kesusahan.yang boleh dipinjam bahu buat tempat menangis.yang boleh sama2 kongsi riang gelak tawa.thanks :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...