skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, April 1, 2011

ada yang sudi

setiap manusia ragam dan kesukaan mereka berbeza.ada suka macam tu,ada suka macam ni.dan bagi aku dunia blog ni tu pun macam tu.aku percaya setiap pembaca ada preference masing2.ada yang suka blog kutuk orang.ada yang suka blog ala2 lucah sikit.ada yang suka blog fesyen.bagi aku sendiri aku suka blogger yang suka tulis pasal life.aku suka nak tau apa orang lain buat,macam mana hidup orang lain..i just love to know more about others.sebab tu aku rasa dalam blog aku mostly yang aku tulis pasal life aku.coz i belief ada yang sudi membaca.it doesnt matter la walau pun follower aku 60 orang je pun.at least penat2 aku cerita ada 60 orang yang sudi membaca nukilan tak seberapa ni.dan kalau ada lebih dari 60 tu,yang out of my follower list tu aku sangat bersyukur.rasa macam nak lompat ke langit pun ada.serious :) .eksaited wooh!.dan bagi aku malas sangat nak baca blog yang kutuk mengutuk mengeji.kadang2 aku baca certain blog,ada yang meluat baca blog yang asyik tulis pasal life blogger tu.bagi aku biar lah orang tu.mereka ada hak.kalau dengan bercerita macam tu can make someone happy dan satisfy tak salah kan?

5 comments:

  1. hehe. takpa, aku akan selalu jenguk sini. sayangggg nora ;)

    ReplyDelete
  2. myra nie slalu curng. nora pn sma. syg2 pulak HAHAH

    ReplyDelete
  3. ETON JELES!muahaha.awat?tk bole ka ak nk syg2 dgn myra?kan myra kan?

    syira:thnks!aku pun baca blog ko gak! ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...