skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, April 24, 2011

aku tak puas hati.

hidup dalam dunia ni bukan kita sorang je.penduduk malaysia pun dah 26juta++.sory aku tak tau recent statistic penduduk malaysia.tak payah jauh2 penduduk dunia.penduduk permatang pauh ni pun dah belambak.nak skop lagi kecik,uitm penang tu pun beribu student.

dan dalam komuniti beribu tu ingat perangai semua sama ke?masing2 peel macam2.masing perangai lain2.and that what we call diversity.diversity ni kalau tak paham satu sama lain boleh buat gaduh.boleh buat hati rasa tak puas hati.

tapi kalau tak puas hati kat sapa2 agak2 berani tak nak luah kan ketidakpuashatian(rasa tak puas hati) tu?aku mengaku aku tak berani.bukan aku takut.cuma aku tak suka.sebab bukan semua orang boleh terima teguran.even kadang2 dalam kawan rapat bestfren tidur sekatil sebantal pun belum tentu boleh terima.silap2 kalau perempuan emo then terus putus kawan.kalau laki aku rasa ok kot?

hah ada lagi satu style.apa ke nama.open table ke?ala yang masing2 cakap apa yang tak puas hati kat orang lain.si peah tak puas hati apa kat si meon.meon pulak apa tak puas hati kat mamat.dan macam tu la seterusnya.bagi aku benda ni macam tak function je?sebab apa?sebab BUKAN SEMUA ORANG BOLEH TERIMA TEGURAN.kan?silap2 lepas tu terus tak tegur satu sama lain.tipu laa kalau kau cakap konon ko boleh terima.tipuuuuuuuuu.mesti terasa jugak kan?

tu kalau jenis yang tak boleh terima teguran.tapi ada lagi satu species manusia.yang dah tegur sampai naik kering tekak pun macam tu jugak.jenis tak paham bahasa.kadang2 nak sabar pun ada limit kan?tapi bila dah confess rasa tak puas hati tu sama jugak.macam tak berapa nak ada effect je.dah tu?baik aku diam kan?last2 aku jugak yang makan hati. *sigh*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...