skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, April 28, 2011

counting and waiting

done with ticketing punya paper petang tadi.susah tak susah kepala aku berdenyut sakit dari petang tadi sampai sekarang.en.migrain sila jangan datang.aku benci kau.pergi main jauh2 shuhhh!4 paper dah selesai.ni aku tunggu last paper,computer reservation system a.k.a abacus.terbaik sungguh killer subject semua last2.sape buat jadual ni?grrrr~

kawan2 aku ramai dah balik.benci tau tengok orang balik tapi aku static lagi kat sini.kedudukan kewangan aku memang dah meruncing sangat ni.diet jugak aku karang tunggu nak balik sabtu ni.tak pun aku kenyang makan hati makan jantung je.tu lagi nice kan?hoho.

hari ni khamis.esok jumaat.lusa sabtu.tulat ahad.sabtu cepat sikit please? :'(



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...