skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, April 15, 2011

its end today

tepat jam 1pm td maka dengan rasminya selesai sudah kelas untuk semester ni.cepat gyla masa berlalu.4 bulan dah?pejam celik tiba2 tadi dah last klas.macam baru semalam je rasa horay horay check akaun balance yang duit pt dah masuk.tetiba hari ni dah last klas?dan bila check akaun balace yg ada cuma rm10 dan habuk2 beterbangan.ohh demm.maka officialy study weeks dah start.heh.week la sangat padahal 4 hari jek.gyla kau 1st paper sabject baca.okay fine.course aku ni ada ke subject calculation?ehh ada!tp satu je T_T.

lepas ni kena beli kismis then telan 1 kotak sehari.agak2 bole pandai dak?agak2 boleh simpan tak ilmu yang aku study?i wish!hukhuk.sumpah aku cuak.carry marks apa satu pun tatau.at least kalau aku tau boleh la stdy slow motion jek kalau cary marks pun ada banyak nombor.and boleh lah aku pecut study untuk subject yang mana cary marks nak taknak je tu.


ohh ini final aku punya jadual.saja gedik2 nak letak.kenapa?tak boley?ahh tak kisah nak letak jugak.

20.4-human resources 
24.4-business etiquette 
27.4-tour planing and 
28.4-ticketinghtt
30.4-abacus 

yang 27 ngn 28 april tu tak boleh blah.dah lah killer subject.kena strugle sungguh hati la ni.cuak cuak cuak.dean list?hmm.bukan untuk aku kot.cuma kalau boleh aku taknak jatuh lagi.aku nak naik lagi.but then mampu ke aku?hmm..ntah lah.boleh kot with enough usaha,doa and tawakal. :)

extra:i miss u mak and adik :'(


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...