skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, April 15, 2011

polotik?euuw.

aku spesies yang kalau makan mesti nak tengok tv.kalau tak rasa cam tak feel la pulok.kat rumah lama aku dulu heaven sebab ruang makan dekat dengan ruang tengok tv.jeling sikit je.muahaha.rumah baru tak boleh sebab ruang makan dengan tv jauh.hukhuk.kalau kat penang ni nak makan selalu on laptop tengok muvie.paling best makan sambil layan how i met your mother!best!

tapi tadi malas nak on laptop.aku decide nak makan sambil tengok tv.tp pukul 8 rancangan paling 'best' pun berita.tak pelah.malas punya pasal aku makan jugak depan tv.sekali semua chanel cakap pasal pilihanraya.adoiyai.terbantut selera nak makan.aku bajet tengok berita nak tau pasal perkembangan semasa.orang eksiden ke.wabak penyakit baru ke.tsunami lagi ke apa ke.ni sekali politik.kejadah?semua chanel lak tuh?

boleh tak lain kali kalau nak kempen sangat buat satu chanel khas untuk politi.hah then kalo nk politik 24/7 pun politik lah.bukan semua minat isu bosan lame macam tu.
politik suck.booooooooooooooooooooo.














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...