skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, May 12, 2011

apa aku punya aim of life?

semalam balik dari hospital aku tengok ada benda ni atas coffe table kat ruang tamu.




terus rasa macam nak melompat ke langit.thanks to pia and kerol.i owe both of you biiig time!sesungguhnya aku memang dah tak dapat nak tunggu saat buku ni keluar kat book store.lambat!maka aku jejak jugak orang yang boleh tolong belikan untuk aku masa kat pesta buku that day.kalau aku yang pergi sendiri alamatnya macam tunggu bula jatuh ke riba.bukan setakat bulan mungkin kena tunggu satu alam semesta jatuh ke riba yang mana maksudnya tak mungkin.yup.tak mungkin aku nak jejak kl dalam masa terdekat ni.tp takpa.yang penting kau dah dapat buku ni!

sumpah aku eksaited gilos.terus bukak packaging nak baca.but then lupa pulak pukul 7 kena tengok cerita cina kat 8tv.okay2 tutup buku dulu then sambung baca dalam pukul 8.sungguh aku rasa sayang nak habiskan buku ni.rasa macam nak baca satu hari satu page.hlovate tak pernah nak let me down.karya yang superb

buku ni buat aku berfikir jugak.sama macam watak cerita pertama si fend.apa aim aku dalam hidup?apa matlamat aku?umur dah dua puluh tapi hidup aku jugak masih empty.kosong.dan aim of life bukan setakat mencari cinta plus kejar wang ringgit.tapi lebih daripada tu.dan cinta jugak dalam hidup bukan setakat cinta sesama manusia.its more than that.cinta kepada pencipta yang satu .

sungguh aku puas hati dengan buku ni.bukan buku kosong.bukan buku yang tertulis cerita cinta hingusan atau nak kejar harta benda.bukan jugak buku yang merepek merapu.cuba baca then you'll know.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...