skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, June 27, 2011

aku benci bila ada orang luar masuk dalam hidup aku.no.no.bukan maksud aku tak suka nak kahwin.kalau boleh sekarang pun aku nak kahwin.cuma ni orang luar dalam erti kata yang lain.senang cakap bila mak kahwin lain dan kemudian akan ada lelaki asing bukan muhrim aku akan konon jadi my so called abah.heh.orang luar ni nak kata ayah yang baik tak pun.tapi nak control hidup semua orang.control hidup mak aku.okay fine kau suami maka isteri kena taat.tapi kau control sampai aku rasa aku ni sebagai anak dah tak ada hak.keluarga mak aku macam dah tak ada hak.heh.aku benci kau.aku benci bila aku kena kongsi mak dengan kau.pergi jauh2 dari hidup aku boleh?aku rindu nak manja dengan mak aku tanpa ada kau dalam hidup kami!okay fine.kalau kau tak ada aku tak akan ada adik comel yang aku sangat sayang.maka boleh tak aku nak cakap aku nak adik dan mak,tapi aku taknak kau dalam hidup.heh.

maaf aku emo.i just need to spill.no coments please.it just gonna make me more sad and more tears.thank you :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...